אתר סוכרת
מוקדש לילדים הסוכרתיים ובני משפחותיהם.
גם אם אינך ילד, תמצא כאן מידע רב שיכול לעזור לך.
 מה חדש   טיפים   שאלות נפוצות
על סוכרת 
 ספרונים   סוכרת בוידאו    מדריך סוכרת   מוצרי סוכרת 
 קישורים   מילון   תזונה   דפי שניידר   מאמרים   פורום סוכרת   סוכרת אחרת 
פורום סוכרת של מתוקים
המקום לשיתוף ידע ונסיון בפורום הסוכרת של מתוקים.
שאלות על סוכרת, דעות, חוויות או תלונות.
כל מה שיש לך ללמוד או ללמד על סוכרת
 
 עזרהעזרה    חיפושחיפוש     רשימת חבריםרשימת חברים    קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   <b>הרשמה</b> (כדאי)הרשמה (כדאי) 
 כרטיס אישיכרטיס אישי    התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים    התחברהתחבר 
שאלות נפוצות
על סוכרת
שאל את
המומחה
ילדים
ונוער
סוכרת נעורים
(סוג 1)
סוכרת מבוגרים
(סוג 2)
סוכרת
הריון
תזונה
ודיאטה
מתכונים סוכרת
אחרת
פעילות אירובית עם סכרת

 
   עמוד ראשי -> פורום סוכרת סוג 2 (סכרת מבוגרים)
עבור:  
חזור ההודעה נעולה. אינך יכול לכתוב תגובות או לערוך את ההודעה, אם אתה כתבת אותה הפורום נעול. אינך יכול להוסיף הודעות, לכתוב תגובות ולערוך הודעות של עצמך <-לנושא הקודם חזרה לפורום הנוכחי לנושא הבא-> להודעות אחרונות/פופולרית
מחבר הודעה
סכרתי






הודעהנשלח: 12/10/2005 ב- 11:17:42    כותרת הודעה: פעילות אירובית עם סכרת תגובה עם ציטוט

יש לי עודף משקל וסכרת. אני רוצה להתחיל בפעילות אירובית. איזה פעילות היא הכי יעילה להורדת משקל?
תודה
חזור למעלה
עידית

מנהל


הצטרף בתאריך: 18/05/2005 ב- 16:57:03
הודעות: 1606

הודעהנשלח: 13/10/2005 ב- 16:45:16    כותרת הודעה: פעילות אירובית תגובה עם ציטוט

סוכרתי שלום.
כל הכבוד על ההחלטה להתחיל פעילות גופנית, זה צעד חשוב הן לירידה במשקל והן לשיפור האיזון והבריאות. אם לפני כן לא עסקת בשום פעילות גופנית, עליך להתייעץ קודם עם רופא לשם שלילת מגבלות בנושא, ולהתחיל את הפעילות בהדרגה. לגבי סוג הפעילות, קשה לומר שסוג אחד של פעילות עוזר יותר להורדה במשקל מסוג אחר - עליך לבחור מה שמתאים ונוח לך: הליכה בחוץ או על הליכון, שחייה, רכיבה על אופניים בחוץ או ספינינג, מחול אירובי, טניס, משחק כדור כלשהו ועוד. כל אחד אוהב משהו אחר או מוצא משהו אחר נוח, ויש כאלו שמגבלה גופנית מונעת מהם את אחת הפעילויות (אם יש בעיות בברכיים שחייה תהיה הפעילות המועדפת, וכד'). חשוב להקפיד על פעילות של לפחות 40 דקות רצוף, לפחות 3 פעמים בשבוע ולהקפיד על חימום ועל שיחרור שרירים ושחרורם בסוף.
בהצלחה
עידית
_________________
עידית כהן - דיאטנית
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
גדי

 Site Admin


הצטרף בתאריך: 13/05/2005 ב- 14:42:34
הודעות: 5003

הודעהנשלח: 13/10/2005 ב- 22:21:40    כותרת הודעה: תגובה עם ציטוט

שלום סכרתי,
פעילות אירובית כפי שכתבה עידית כוללת מקצועות ספורט שונים. כדי לדעת אם קצב הלב שלך נמצא בטווח של פעילות אירובית אתה צריך לעשות את החישוב הבא:
החסר את גילך מהמספר 220. זהו הקצב המקסימלי של לבך. (למשל אם גילך 50, הקצב המקסימלי שלך הוא 170). פעילות אירובית נחשבת לפעילות עם קצב לב של 65%-80% מהקצב המקסימלי.
שים לב: זוהי נוסחה ממוצעת שאינה מתאימה דווקא לכולם.
המדד הסובייקטיבי אם אתה בטווח האירובי או שעברת אותו הוא אם אתה מסוגל להגיד משפט רצוף תוך כדי הפעילות. אם אינך מסוגל, כנראה שעברת את הטווח.
כפי שכתבה עידית, חשוב שתתיעץ תחילה עם הרופא.
_________________
גדי - מנהל האתר
חזור למעלה
צפה בכרטיס האישי של המשתמש שלח מסר אישי
חזור ההודעה נעולה. אינך יכול לכתוב תגובות או לערוך את ההודעה, אם אתה כתבת אותה הפורום נעול. אינך יכול להוסיף הודעות, לכתוב תגובות ולערוך הודעות של עצמך <-לנושא הקודם חזרה לפורום הנוכחי לנושא הבא-> להודעות אחרונות/פופולרית
   עמוד ראשי -> פורום סוכרת סוג 2 (סכרת מבוגרים)
הצג הודעות קודמות:   
כל הזמנים הם שעון ישראל (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
אתה יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה


הודעה על סיום פעילות האתר 3.2.2013 

קישורים לא ממומנים

האם ויטמין פשוט המחולק בחינם יכול למנוע סוכרת, קרא עוד ...

האם הסיבוכים חומקים לנו מתחת לרדאר?

"אנשים מתוקים לחיים ארוכים" אם בריאותך חשובה לך כדאי שספר זה ישכון בביתך



מתוקים - סוכרת
בשבילכם מ-1999
| טיפים | חברים | תזונה | פורום סוכרת | מדריך | ספרונים | חיפוש | מאמרים | וידאו |
| המדור של פרומקין | כאן ד"ר קנטר | שניידר - דפי מידע | קישורים | כלים | מה חדש? | מוצרים |

| תנאי שימוש | אודות |  |



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb